Všechny nejprodávanější produkty
  • Banner

  • Banner

  • Banner

  • Sleva

APR STAGE 1 pro 2.0 TSI EA888.3 IS38 + GPF/OPF

DPP-2.0T-GPF-MQB-IS38-GPF-SP

Odemkněte skrytý výkon a točivý moment pomocí softwarové úpravy APR STAGE 1.

20 833 Kč
18 749 Kč Ušetříte 10%
S DPH
Počet
Skladem

 

 

 

Popis

APR představuje tuningový program pro motor 2,0 TSI 213 - 221 kW, který se nachází v SEAT Leon Cupra, Leon Cupra ST a VW Golf 7 GTI TCR

APR úprava řídící jednotky je nejefektivnější modifikace auta v poměru pořizovací ceny a přidaného výkonu u motoru 2,0 TSI. Tyto úpravy dramaticky zvýší jak výkon, tak i točivý moment motoru, čímž získáte mnohem rychlejší a zábavnější vůz. Zlepšení je možné skrze APR optimalizaci sériové řídící jednotky vozu tak, aby se využil plný potenciál motoru. Úprava se nahrává do sériové řídící jednotky skrze OBD-II zásuvku, řídící jednotka se tedy nemusí fyzicky rozebírat.

Fáze APR úprav:

APR úpravy řídící jednotky jsou dostupné pro různé druhy paliva a jak pro sériový motor, tak i pro motor s různými hardwarovými modifikacemi. Optimalizace řídící jednotky je kalibrovaná jak pro použití se sériovým motorem, tak pro použití s motorem osazeným performance díly jako jsou APR Karbonového sportovního sání, APR Intercooler kitu, Catback výfuku a dalších dílů. 


APR Stage 1

APR Stage 1 úprava řídící je první krok k dosažení vysokého výkonu. Tato jednoduchá úprava nevyžaduje žádné dodatečné hardwarové úpravy na motoru a je dostupná ve výkonech 349-333hp a 496-510Nm v závislosti na oktanové specifikaci použitého paliva, viz grafy níže. Velký nárůst výkonu je dostupný hlavně ve středních otáčkách. To jsou hodnoty, které udělají auto výjimečně rychlé za všech okolností.

Abyste získali ještě více výkonu, tak vozidlo může být vybaveno APR Karbonovým sáním, APR Intercooler kitem, Carback výfukem nebo dalšími jednoduchými úpravami, bez nutnosti doladění řídící jednotky. 

Výkonová křivka verze pro 95 oktanový benzín:

Výkonová křivka verze pro 98 oktanový benzín:

Výkonová křivka verze pro 102 oktanový benzín:


*maximální zvýšení výkonu je porovnáno na základě měření seriových hodnot APR a ne hodnot udávaných VW
*Měřeno na APR vlastním Dynapack Dynamometru na US 2016 VW Golf MK7 R DSG, za použití SAEJ1349 korekce a zprůměrování několika měření. Výsledky se můžou lišit podle klimatických podmínek, jiných druhů převodovek, kondice auta, teploty, kvality paliva, druhy výkonové brzdy a jejího nastavení a díky dalším vlivům.

Točivý moment je v grafech uveden v librách. Pro přepočet na Nm použijte tento převodník


Doporučené další úpravy:

APR Stage I je určena pro seriové auto. I tak ale lze lehce vylepšit výkon a ostrost motoru dodatečnými úpravami:

1) Sportovním sáním
2) Intercooler kitem


Určení

Všechny vozy platformy MQB s motorem 2,0 TSI 221kW, které jsou již osazeny filtrem pevných částic OPF/GPF

* Důležitá poznámka. VW AG vypouští mnoho řídících jednotek s rozdílnými kódy a revizemi softwaru. Vzhledem k tomuto množství mohou být zpočátku úpravy pro některé řídící jednotky nedostupné. Zdali je software již uzpůsoben i pro Vaší řídící jednotku, můžete zjistit kontaktováním nebo navštívením kteréhokoliv APR dealera.

*Pozn.: STAGE 2 úpravy APR jsou aktuálně nedostupné.

Hodnoty točivého momentu jsou v některých grafech od APR uvedeny v librách. Pro přepočet do nám bližších Nm použijte třeba tento převodník.

Důležitá poznámka. VW AG vypouští mnoho řídících jednotek s rozdílnými kódy a revizemi softwaru. Vzhledem k tomuto množství mohou být zpočátku úpravy pro některé řídící jednotky nedostupné. Zdali je software již uzpůsoben i pro Vaší řídící jednotku, můžete zjistit kontaktováním nebo navštívením naší dílny.

969-3980c47569937bc30863d47c0ba55cb2.png



Proč zvolit APR:
Často se lidé rozhodují jestli zvolit dražší řešení od APR nebo zdali si nechat naladit individuálně chip na míru vozu nebo zvolit nějaké levné řešení a doufat, že to bude také dobré. Velmi důležité je, zdali má úpravce dostatek dat, na základě kterých může úpravu vyvinout. Lidé si často představují ladění jako takový ekvalizér na rádiu, kde posouvají s hodnotami nahoru a dolů, nicméně toto je velmi milná představa a ladění motoru je velmi komplexní a zdlouhavý proces.


Jak na to jde automobilka:
Automobilka odlaďuje své motory tak, že je osadí mnoha dodatečnými čidly, které monitorují veškeré veličiny jako jsou tlak turbodmychadla, různé tlaky a podtlaky ve vedení vzduchu a výfuku, teploty a mnoho dalšího. Tato pokročilá diagnostika je velmi drahá a do sériové podoby se již kvůli nákladům nedostane. Následně vůz testuje a naladění se neustále dolaďuje na základě takto získaných dat. Vy tak můžete vidět testovací exempláře v alpských průsmycích, v tropických oblastech, v arktických oblastech a prostě všude, kde se budou auta prodávat. Tento vývoj může trvat třeba i rok a výsledkem tohoto ladění a testování je bezpečné a stabilní naladění motoru, které se dokáže přizpůsobit všem těmto podmínkám skrze omezené možnosti čidel, které na motoru pro jeho řízení zůstaly.


Jak to chodí ve vrcholném motorsportu:
V podobném měřítku se ladí motory i ve vrcholném motorsportu jako jsou Formule 1, Le Mans, WRC, GT3, DTM a mnoho dalších závodních sériích. Motor je vždy osazen extrémně drahou diagnostickou technikou, která skrz mnoho čidel kontroluje správný chod motoru v prostředí, kde bude vůz nasazen a na základě toho se ladí, dolaďuje a testuje, aby byly vozy výkonné a hlavně spolehlivé. Rozdíl je v tom, že zde je vůz naladěn tak, aby měl pro dané podmínky vždy maximální výkon a když se podmínky změní, tak týmy většinou změní i naladění pro nové klimatické podmínky.


Jak ladí APR:
V prvé řadě je třeba říct, že chiptuning a úpravy motorů se rychle vyvíjejí a APR, jako jedna z velmi mála společností, na základě svých předchozích zkušeností drží krok a neustále přináší jak nové úpravy, tak i aktualizace těch starších. Vy si tak můžete být jisti, že získáte nejnovější úpravu, postavenou na základě nejnovějších poznatků v oblasti tuningu a dlouholetých zkušeností APR s laděním motorů. APR při ladění, stejně jako automobilky nebo vrcholné motorsportové společnosti, osadilo motor dodatečnými čidly MOTEC Dash, kterými se měřily teploty, tlaky a průtoky vzduchu v sání, ve vedení vzduchu mezi turbem a intercoolerem, mezi intercoolerem a škrtící klapkou, mezi škrtící klapkou a hlavou válců. Teploty a tlaky se měřily také ve výfuku ve svodech před turbem, za turbodmychadlem a za katalyzátorem. Cílem těchto měření bylo vejít se do bezpečných mezí, aby se třeba příliš teplé výfukové spaliny a velké zpětné tlaky nepostaraly o předčasnou destrukci turbodmychadla nebo jiných komponent nebo aby se naopak nedosáhlo nižšího výkonu, než jaký by v rámci bezpečnosti mohl být. S touto diagnostickou technikou se začalo ladit na brzdě, po kterých následovalo testování a dolaďování v běžném provozu, na závodní dráze, ať již okruhové nebo sprintařské, a to vše v různých klimatických podmínkách. Díky obrovskému sběru dat bylo možné naladit řídící jednotku tak, že se vždy přizpůsobí na základě dat ze sériových čidel na motoru okolním podmínkám a vždy se tak dosáhne aktuálního maxima bezpečného výkonu. Jedná se o takové "individuální naladění", které se vždy přizpůsobí aktuálním podmínkám. APR je jediná společnost na světě, která tyto pokročilé technologie využívá k vývoji úprav pro vozy VW AUDI SEAT Škoda a Porsche. Tento vývoj u APR trvá běžně půl roku, po kterém se úprava zpřístupní APR dealerům po celém světě, kteří mají možnost jí otestovat na svých vozech v různých podmínkách jako jsou nížiny, vysoké nadmořské výšky, sucha, vlhka, parna či zimní podmínky. Po ověření, že je úprava stabilní a výkonná, tak může jít do prodeje. Pro Vás to znamená, že za všech okolností budete mít maximální bezpečný výkon.


Jak je to s ostatními úpravci:
Jak jsme již napsali, APR je jediná firma na světě, která využívá toto pokročilé zařízení k vývoji svých úprav. Ostatní firmy nemají přístup k těmto datům a nemají tak informace o tom, co se v motoru pořádně děje. Na základě těchto neúplných dat, kdy se ladí jen podle originálních čidel na motoru, které nemají takovou přesnost, obnovovací frekvenci a kdy datová sběrnice motorové elektriky nemá takovou datovou propustnost, se nedá přesně upravit řídící jednotka a možnosti výsledného naladění tedy mohou být nepřesné. Výsledkem může být nižší výkon nebo naopak vyšší, než jaký motor snese a tím pádem se sníží životnost některých komponent. Může se dosáhnout horšího průběhu výkonu a dalších neduhů. Dalším problémem je nedostatek testování. Rychloobrátkové firmy často nabízejí úpravy od "tříkolky až po kombajn", mají obsáhlé všechny osobní nebo i nákladní vozy. Pro tyto firmy je priorita rychle chrlit kvanta úprav pro různé vozy, aby se rychle vydělávalo. Tím pádem se zde úpravy netestují nebo se jejich vývoj (často stačí půl den) extrémně zrychluje. Další problém je, že tyto firmy mají svoji úpravu vyvinutou na začátku produkce upravovaných motorů a vy tak dostanete v oblasti chiptuningu prehistorické naladění, blíží-li se třeba konec daného modelu, nebo už byl nahrazen. Výsledkem je tedy pouze neúplné, neaktuální nebo nekvalitní naladění a obecně doporučujeme firmám, které mají úpravu na vše a nedej bože nabízí úpravu "až domů, se obloukem vyhnout.


Mýtus ladění na míru:
Často se milně vyzdvihují možnosti ladění na míru, že každý motor je jiný a je proto potřeba každý motor naladit zvlášť. Jedná se o velký omyl, jelikož motory musí být v rámci tolerancí stejné. Pokud jsou některé hodnoty mimo tolerance (dávkování vstřikovačů, funkce turbodmychadla atd.), tak by se měl motor opravit a dát znovu do správného funkčního stavu a až pak ladit. Pokud se ladí motor, který není v pořádku, tak se jen urychlí jeho selhání. Další bariéra je stejně jako o odstavec výše, že menší úpravci nemají kvalitní diagnostické zařízení a nedokáží motor naladit dle relevantních dat. Navíc se často ladí jen půl den nebo den, kdy úpravce nemá šanci otestovat, co se s motorem bude dít po načtení adaptačních dat, při jiných klimatických podmínkách, v jiné nadmořské výšce a po nějakém nájezdu, kdy se kondice motoru může znovu změnit. To vše vede k úpravě, která nemusí spolehlivě fungovat. Další věcí je, že tito úpravci, kteří nemají technologické možnosti ani možnosti testovat, tak nastavují úpravy takzvaně "natvrdo", to znamená, že motor se řídí neustále stejně bez ohledu na klimatické podmínky. Výsledkem je nižší výkon v podmínkách, které by umožnily mít výkon vyšší nebo naopak vyšší výkon, než jaký by byl za daných podmínek zdravý pro motor. O tom, že u většiny úpravců je "ladění na míru" čistě podvod na zákazníky a také používají jedno naladění už x let, protože jim to prostě "tak nějak funguje", se asi nemusíme zmiňovat. To je jako by neustále znovu a znovu vynalézali kolo a většina zákazníků tak dostane naprosto identické naladění jako zákazníci před deseti a více lety.


Platba a provedení úpravy:
Úpravu lze zaplatit na místě hotově nebo bankovním převodem. Po objednání se budete kontaktování a dohodneme společně termín úpravy, která bude provedená v prostorách naší dílny na adrese K Rybníčkům 441, Otice. Provedení úpravy je na počkání, po dobu úpravy můžete být u celého procesu.


Homologace:
APR úpravy řídících jednotek (chiptuning) nejsou homologované pro provoz na pozemních komunikacích dle homologace v rámci hromadné přestavby vozidel. Bohužel dle našeho názoru aktuální homologace nikterak neřeší kvalitu úprav, čehož mnozí slabší úpravci zneužívají. Většina APR úprav jsou v západních zemích jako je Německo homologovány, splňují emisní limity a schválení zde v ČR lehce brání legislativa. Nenechte se proto zmást a chtějte kvalitní úpravu.


Přímo přeprogramování:
APR Direct Port Programming: je patentovaná technologie, kdy každý distributor APR připojený k internetu má přístup k nejnovějším verzím softwaru. APR jako první přišlo s přímým přehráním programu do Řídící jednotky, které bez zbytečných zásahů do hardwaru auta a přidáváním dalších zařízení do složité a drahé elektroniky přehraje data v Řídící jednotce. Nemusí se tedy vyndávat Řídící jednotka z vozu.


215-a5d7b944b8de412ebc5a4994c27ba1ba.png

Bezpečnost, záruka a vrácení peněz:
Všechny APR úpravy řídicí jednotky zahrnují doživotní záruku na nahraný software a kdykoliv se objeví nová verze softwaru, máte možnost přehrání nové verze bez dalších poplatků.

221-249e3b580a70e38f19eab9ad9c0f4cb0.png

Všechny APR úpravy řídicí jednotky zahrnují možnost vrácení originálního nastavení a peněz do 30ti dnů. Pokud budete z jakýchkoliv důvodů nespokojeni s touto úpravou, budou Vám vráceny peníze a vaše auto dostane zpět originální nastavení řídicí jednotky

215-d7dc624da733700bada8dfe93f0a86e7.png

Všechny APR úpravy jsou kódovány, aby nebylo možné jejich odcizení podvodnými společnostmi.

220-8cedaccb8b40858bdea2122cebb885ae.png

Pokud byste k úpravě měli jakékoliv dotazy, neváhejte se na nás obrátit. Rádi Vám pomůžeme a vše detailněji vysvětlíme. Využijte prosím buď telefonní kontakt: +420 602 166 769, nebo e-mail: info@gruppomotors.cz.

MÁM O ÚPRAVU ZÁJEM:
__________________________

KDE:
 K úpravě je třeba navštívit naší dílnu v Oticích u Opavy. K navigaci můžete použít třeba tento odkaz.
KDY: Pracujeme od 6 do 15 hodin.
PLATBA: Preferujeme platbu hotově. Lze však platit také převodem na účet.
JAK DLOUHO: Celá úprava včetně kontroly vozu před úpravou a po úpravě zabere maximálně hodinu a půl.
OBJEDNÁNÍ SE: Ke každé úpravě je třeba se předem objednat. Stačí buď úpravu objednat zde na eshopu, nebo nám zavolat.

TOVÁRNÍ ZÁRUKA: Úprava motorové jednotky ovlivní záruku výrobce, především pak na motor, turbo a celkově soustavu, kterou vyšší výkon ovlivňuje.

Budeme se těšit na Vaší návštěvu u nás, v Gruppo Motors.

Detaily produktu
DPP-2.0T-GPF-MQB-IS38-GPF-SP

Parametry

Softwarová úprava
APR
5 dalších produktů ve stejné kategorii:

Nasledujte nás na Facebooku